Blog

ByIvan BREZIANSKY

Freshworks CRM Sales Cloud – získajte si zákazníkov na celý život!

freshworks CRM logo

Freshworks CRM Sales Cloud, Vám zaručí až 5-násobne vyššie výnosy, navyše sa dokonale prispôsobí požiadavkám vášho tímu.

Prispôsobte si CRM vašim požiadavkám

Plánujte si schôdzky so zákazníkmi, nastavte si pripomienky a sledujte vašu výkonnosť. Doprajte svojim zákazníkom pocit, že sú pre vás jedineční. Komunikujte prostredníctvom všetkých kanálov.

CRM comunication

Sledujte všetky druhy aktivít pomocou Sales Activities. Prepojte aktivity s kontaktmi, synchronizujte schôdzky s kalendárom, predpovedajte výsledky stretnutí a sledujte vašu výkonnosť. Ďalšie výhody, ktoré vám Freshworks CRM Sales Cloud ponúka:

  • Optimalizujte predajný proces – sledujte a identifikujte tie aktivity, ktoré zvyšujú konverzie.
  • Prispôsobte aktivity vášmu predajnému procesu – pridajte a sledujte predajné aktivity ako eventy, školenia, offline stretnutia.
  • Inteligentná pomoc AI – využite pomoc Freddyho ? a plňte stanovené ciele efektívnejšie. Freddyho inteligentný kalendár, využíva CRM dáta a navrhuje vám ideálne riešenia šité na mieru.

Freddy AI

  • Identifikujte kľúčové predajné aktivity – sledujte predajné aktivity pomocou reportov, ktoré vám pomôžu s optimalizáciou.
  • Freshworks CRM aplikácia – sledujte predajné aktivity kedykoľvek vo vašom smart zariadení.
  • Nastavte si vlastné fázy životného cyklu kontaktov.

CRM communication freshsales

 

 

Zvýšte produktivitu pomocou automatizácie

  • Sales Sequences – oslovte svojich potenciálnych zákazníkov v pravý čas.
  • Posilnite váš predajný tím automatizovaním workflows – automatizované opakujúce sa úlohy, zefektívnenie procesov, zvýšenie dennej produktivity.
  • Task management – vytvárajte úlohy, pripomienky, schôdzky a nezmeškajte žiadne príležitosti.
  • Automatické priraďovanie potenciálnych zákazníkov.
  • Interné notifikácie.
  • Spolupráca so Slack – komunikácia v reálnom čase.
  • Privítajte nových zákazníkov – nastavte si prispôsobené uvítacie e-maily.
  • Automatické posielanie faktúr.
  • Renewal pripomenutia.

Naša ponuka Freshworks riešení.

 

ByIvan BREZIANSKY

Nové vydanie Kotlin 1.5.0

Kotlin logo

Kotlin, programovací jazyk od JetBrains, prichádza s prvou veľkou aktualizáciou v roku 2021.

✔️ Nová verzia, poskytuje stabilné jazykové funkcie, ako JVM records, sealed interfaces, inline classes a zahŕňa aj nový JVM IR kompilátor.

✔️ Automatický update – ak používate IntelliJ IDEA alebo Android Studio, bude vám ponúknutá možnosť automaticky updatovať na novú verziu Kotlin 1.5.0.

Pozrite si návod, ako nainštalovať Kotlin 1.5.0.

Ak sa chcete o novinkách v Koltin dozvedieť čo najviac, určite si nenechajte ujsť nasledujúci event.

Kotlin 1.5 Online Event, 25. mája o 16.00

Zaregistrovať sa

Súčasťou eventu bude aj Q&A session. Svoje otázky môžete poslať cez Twiter, použitím #kotlin15ask, alebo ich napíšte do registračného formulára.

Viac sa dočítate na: JetBrains Blog 

Ponuka JetBrians produktov na našej stránke.

ByIvan BREZIANSKY

Vyriešte problémy zákazníkov rýchlo a efektívne. Vyskúšajte Freshdesk!

freshdesk logo

Už nemusíte hľadať ten správny nástroj pre vás zákaznícky servis. Máme pre vás Freshdesk!

Moderný, cloudový softvér zákazníckej podpory, s funkciami Omnichannel, Bots alebo Self-service solution, spracováva žiadosti prichádzajúce cez všetky kanály: e-maily, web, telefón, chat a sociálne siete.

AI, automatizujte opakujúce sa úlohy, čím zvyšuje produktivitu Vášho tímu.

Ticketing

Prostredníctvom vytvárania ticket-ov a umelej inteligencie AI, získajú vaši zákazníci výbornú skúsenosť s uspokojením ich potrieb a vyriešením problémov. Pomocou stanovenia priorít problému, kategorizovaním a pridelením ticket-u správnym agentom, sa stáva celý proces riešenia problému rýchlejším a jednoduchším.

  • Filtrujte ticket-y na základe konkrétnych vlastností, takže najdôležitejšie ticket-y, na ktorých by mali agenti pracovať, majú najvyššiu prioritu.
  • Pomocou SLA manažmentu, môžete optimalizovať výkonové limity. Stanovte očakávaný čas odozvy so zákazníkmi a zmerajte, ako sú vaši agenti schopní plniť časové rámce.
  • Freddy AI, ušetrí čas vašim agentom s opakujúcimi sa úlohami. Automaticky navrhuje kategórie a priority ticket-ov. Agentom navrhne najvhodnejšie riešenia.

Naša ponuka Freshworks riešení pre vaše podnikanie.

Pozrite si, ako Freddy pomáha vašim agentom.

Viac o Freshworks

ByIvan BREZIANSKY

Úvod do Azure SQL Managed Instance

redgate logo

Prihláste sa na online event s Bobom Wardom, hlavným architektom v Azure Data team Microsoft. Osvojíte si všetky aspekty migrácie, používania a správy Azure SQL Managed Instance z perspektívy SQL Servera.

Azure SQL Managed Instance, je plne spravovaná databázová služba určená každému, kto chce modernizovať SQL Server v Cloude.

Ak chcete získať rýchle základy k Azure SQL Managed Instance, tento event je určený hlavne vám. Prihláste sa a urýchlite svoju cestu k SQL Cloud.

Úvod do Azure SQL Managed Instance sa koná 18. mája o 15.00

Zaregistrujte sa

ByIvan BREZIANSKY

Modernejší vzhľad pre SmartDraw

smartdraw logo

Ak pracujte s aplikáciou SmartDraw, určite ste si všimli aktualizáciu používateľského rozhrania (User Interface). Najnovšia aktualizácia štýlu a vzhľadu, je len jednou z mnohých zmien, ktoré sa v blízkej budúcnosti chystajú. Zhrňme si, aké meny sa doposiaľ udiali:

New UI

 

Príprava diagramov

Nové UI, je intuitívnejšie, a tak vám pomáha stavať, vytvárať a kresliť vaše diagramy rýchlejšie a jednoduchšie.

New UI diagram

 

Aktualizácia dialógového okna

Okrem zmien vo vzhľade aplikácie, boli vykonané aj menšie zmeny v dialógoch. Menšie úpravy, uľahčia ich používanie, vrátane prechodov, používania vlastných  mierok a textúr.

Set Graniet UI Refresh

 

Jednoduchšie zdieľanie

Vďaka aplikácií SmartDraw, môžete jednoducho zdieľať vaše diagramy s tímom. Kliknutím na tlačidlo “zdieľať“, v pravom hornom rohu, získate odkaz na zdieľanie, ktorý môžete poslať e-mailom, alebo vložiť do Slack/MS tímov.

Share button