Na úspešné testovanie produktov musia byť vaše testovacie tímy v súlade s obchodnými kritériami. Musí byť stanovená jasne formulovaná definícia „hotového“ a oznámená vašim testovacím tímom. Aj keď sa tieto vyhlásenia zdajú zrejmé, tímy pre vývoj produktov bežné a snažia sa ich vyriešiť, najmä ak nepoužívajú nástroj na správu životného cyklu na automatizáciu svojho kanála DevOps.
Pripojte sa k nášmu najnovšiemu webináru, kde bude riaditeľ produktového manažmentu spoločnosti Perforce, Tzvika Shahaf, hostiteľom testovacieho konzultanta Brijesha Deb, ktorý poskytne podrobný a odhaľujúci dialóg o testovaní všetkých vecí.
Témy, ktorými sa budú Tzvika a Brijesh zaoberať, zahŕňajú:
• Testovanie v agilnej realite
• Obchodné akceptačné testovanie
• Definovanie kritérií prijatia
• Ako testovanie ovplyvňuje schopnosť tímu dodržať termíny
• Obchodné kritériá
About the author